پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱
سفر ۷۲۴
آسان ترین راه رزرو و خرید بلیط اتوبوس
پشتیبانی و فروش ۰۲۱ ۵۳۸۲۶

حضور سفر۷۲۴ در دومین رویداد بهار کارآفرینان استارتاپی تبریز

  • ۱۳۹۸/۴/۶

دومین رویداد بهار کارآفرینان استارتاپی با حضور کارآفرینان موفق استارتاپی ایران در تبریز برگزار شد. آقای مسرت‌بخش بنیانگذار سفر۷۲۴ نیز با حضور در این رویداد از تجربیات چندین ساله خود سخن گفتند. 


خدمات وب سرویس (api) سامانه فروش بلیط اتوبوس سفر۷۲۴

  • ۱۳۹۵/۱۱/۱۹

روزانه صدها هزار نفر به وسیله اتوبوس در سطح کشور جابه‌جا می‌شوند. چنین حجمی از مسافرین، بازار تقاضای گسترده‌ای را برای بلیط اتوبوس به وجود آورده است که توجه به آن می‌تواند بر سوددهی شرکت های ارائه کننده خدمات خرید آنلاین بلیط اتوبوس تاثیر مهمی داشته باشد. سفر724 فروش بلیط اتوبوس را به امری بسیار ساده و کاربردی تبدیل کرده است.


دعوت به همکاری با مجموعه سفر ۷۲۴

  • ۱۳۹۵/۱۱/۴

با توجه به گسترش فعالیت‌ها و رشد تصاعدی خدمات، کاربران و همکاران، سفر۷۲۴ دست تمامی افراد مستعد و توانمندی را که علاقه‌مند به فعالیت در این زمینه هستند به گرمی می‌فشارد. بنابراین اگر فکر می‌کنید که فردی خلاق، باهوش و پرتلاش هستید و می‌توانید با تیمی پویا و صمیمی در محیطی آرام فعالیت کنید، به سفر۷۲۴ بپیوندید.  


از هر نقطه کشور، فروش بلیط اتوبوس را برای آژانس مسافرتی خود ممکن سازید.

  • ۱۳۹۵/۶/۱۰

روزانه صدها هزار نفر به وسیله اتوبوس در سطح کشور جابه‌جا می‌شوند. چنین حجمی از مسافرین، بازار تقاضای گسترده‌ای را برای بلیط اتوبوس به وجود آورده است که توجه به آن می‌تواند بر سوددهی آژانس‌های مسافرتی تاثیر مهمی داشته باشد. دشواری و پیچیدگی‌های خاص فروش بلیط اتوبوس، بسیاری آژانس‌ها را از این بازار دور نگه داشته است. سفر۷۲۴ با علم بر این مسئله مشکلات این فرآیند را حل نموده و با ارائه سامانه و پنل‌ مخصوص، فروش بلیط اتوبوس را بسیار ساده و کاربردی کرده است. اکنون می‌توانید در هر کجای ایران که هستید به راحتی، فروش بلیط اتوبوس را هم به خدمات آژانس مسافرتی خود اضافه کنید و از منافع مالی آن بهره‌مند شوید.


تماس با ما

  • ۱۳۹۵/۶/۹

درباره ما

  • ۱۳۹۵/۶/۹

ما سفر ۷۲۴‌ای‌ها زمانی فعالیت خود را آغاز کردیم که فروش بلیط‌ اتوبوس بیش‌تر به شکل سنتی انجام می‌گرفت و اینترنت عملا نقشی در فرآیند فروش بلیط شرکت‌های مسافربری نداشت. بنابراین با فراهم کردن زیر ساخت و بستر مورد نیاز برای فروش اینترنتی بلیط اتوبوس، ارائه وب سرویس (Web Service) منحصر به فرد و راه‌اندازی یک سامانه جامع، سعی کردیم فرآیند فروش بلیط اتوبوس را به امری ساده و کاربردی تبدیل کنیم.